Často kladené otázky
Mohu zakoupené vstupenky věnovat jiné osobě jako dárek?
Ano! Samozřejmě můžete! I pokud je na vstupence uvedeno Vaše jméno jako objednatele, můžete tuto vstupenku postoupit další osobě.
Omylem jsem objednal špatné vstupenky, co mám nyní udělat?
Zkontaktujte prosím naše infocentrum emailem na info@aqualand-moravia.cz
Musím vstupenku tisknout?
Ne, šetříme lesy! Stačí předložit v mobilu.
Nepřišlo mi potvrzení do emailu, co mám dělat?
Prvně si zkontrolujte složku Hromadné nebo Spam. Občas sem vaše vstupenky zabloudí. Pokud je i v těchto složkách nenajdete, zkontaktujte nás na info@aqualand-moravia.cz a vstupenky vám zašleme. Při platbě kartou byste měli vstupenky obdržet nejpozději do 10 minut po zaplacení, při platbě bankovním převodem záleží na bance, než peníze připíše na náš účet, zde je doba zpracování zpravidla 3-5 dní.
Veškeré aktuální informace včetně plánovaných odstávek a podmínek vstupu sledujte na našem webu.
Jak nakupovat?
Na hlavní stránce eshopu se zobrazuje přehled produktů (variant vstupenek a permanentek či jiných poukázek na další služby), které aktuálně pro zakoupení přes eshop nabízíme.
Můžete vybírat z těchto všech variant produktů či využít filtr v levém menu, díky kterému si můžete zobrazit pouze zúžený výpis variant (například pouze vstup do spa, nebo pouze celodenní vstup atp.). V případě, že si přejete započít nové hledání nezapomeňte dříve nastavený filtr deaktivovat, jinak by se vám nemusely zobrazovat všechny položky!
Rovněž nezapomeňte na záložku „Akce“, kde můžete nalézt výpis akčních produktů, které aktuálně nabízíme.
Kliknutím na jednotlivý produkt můžete shlédnout jeho bližší popis a přidat žádaný počet vstupenek v dané variantě do košíku tlačítkem „Koupit“.
Jakmile do košíku vložíte všechny vstupenky, které si přejete zakoupit, stiskněte v prvním kroku objednávky „Vyplnit objednávku“.
V následujícím kroku vyplňte údaje o sobě. Potvrďte zátržítkem souhlas s obchodními podmínkami a stiskněte tlačítko „Rekapitulace objednávky“.
V posledním, třetím kroku objednávky prosím zkontrolujte všechny údaje a je-li vše v pořádku, stiskněte tlačítko „Objednat a zaplatit“. Následně budete přesměrováni do platební brány GOPAY, kde si můžete zvolit z několika typů úhrady. Od provedení nejrychlejší formy úhrady bankovní kartou (nutné aktivní platby na internetu) a dále zkrácené elektronické bankovnictví (Česká spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank a Fio Banka) až po platbu bankovním převodem.
Proveďte vybraný způsob platby. Jakmile bude platba zaevidována naším systémem, bude vám na email doručeno potvrzení o úhradě a elektronické vstupenky, které jste si objednali.
Aby bylo možné vámi zakoupený vstup uplatnit na pokladně Aqualandu Moravia, je nutné el. vstupenku předložit buď v mobilu, tabletu a nebo na vytištěném papíru (včetně nepoškozeného čárového kódu) a to v době její platnosti na pokladně Aqualandu Moravia.
V případě, že jste zakoupili jakoukoliv variantu zlevněného vstupu dle typu návštěvníka (například studentské vstupné, vstupné pro seniory atp.), předložte zároveň na pokladně odpovídající doklad dle požadavků uvedených v platném ceníku.
V neposlední řadě, nezapomeňte vaši vstupenku pečlivě opatrovat! Provozovatel zábavního centra nenese odpovědnost v případě, že bude vstupenka uplatněna jinou osobou například v případě ztráty a podobně. Každá vstupenka má svůj unikátní kód, kdy je možné tuto uplatnit pouze 1x (v případě jednorázového vstupu).